אני מאשר/ת קבלת דואר למייל שלי.

סינגלים חדשים 2013


ממש בימים אלו עובדת הלהקה על EP ראשון. אפשר קלות לשמוע שירים להאזנה באתר על ידי הקלקה על שם השיר אותו אתם מעוניינים לשמוע. ניתן גם להוריד לסלולר.

 

קצת על השירים החדשים : SIMPLICITY – הוא שיר על אסטרואיד שעף בחלל. FREEDOM – זהו שיר רוק מתקדם שלקח לג'אקטים שש וחצי שנים להפיק. המקצב של השיר 8\5, כרגיל: לא בקצב סטנדרטי במושגים של עולם הרוק, אפילו המתקדם. הכלים המנגנים ב'פרידום' : דיג'ירידו - צינור ענק שנושפים לתוכו ומגיע מאוסטרליה. גיטרה חשמלית, גיטרה בס, תופים, אפקטים מיוחדים ושירה.


IN TO THE FUTURE – כשמו כן הוא: שיר שמדבר על העתיד לבוא. חוזים את העתיד ? מקצב אסימטרי גם כאן : 8\6, 8\7 וגם 8\5 . הכלים : פוירה ופאנטאם, גיטרה, בס-תופים ושירה.


השנה יצאו כמה סינגלים חדשים. 2013 עומדת להיות השנה של להקת JACKET. המוסיקה שלהם נבנתה והתגבשה, כמו גם הדינמיקה החברתית של חבריה שהתחלפו תדיר בשנים האחרונות. גם בסצנת האינדי והמוסיקה האלטרנטיבית המתעוררת בישראל 2013, המוסיקה ה-אסימטרית של הלהקה בישראל היא חלוצה מסוגה.


בין יתר הדברים שעשתה הלהקה ניגנה בפרויקט יום ההתרמה של עמותת " תנו לחיות לחיות " וחבריה עוסקים בפעילויות סביבתיות. ובכלל, החיבור לטבע מתבטא בכמיהה של השירים. הלהקה הופיעה בשמורת טבע ביער אלונים כחלק מהאג'נדה של חיבור לסביבה ועזרה למי שזקוק לה.


בין כל הסינגלים שיצאו ב-2013 אתם חייבים למצוא את המוסיקה החדשנית והלא שגרתית של להקת ג'אקט. מוסיקה א-סימטרית במקצבים שונים ומשונים, מנוגנת בכלים שונים ומשונים. הירשמו לניוזלטר כדי לדעת עוד. אבל הכי טוב שתיכנסו לאתר הלהקה או לדף הפייסבוק שלה ותלחצו PLAY על אחד השירים. המוח שלכם יעוף להרפתקה חדשה.


מוסיקת רוק מתקדם בישראל 2013 מבית להקת ג'אקט היא המוסיקה שמובילה ז'אנר חדש. בזכות מוסיקה מאתגרת ומיוחדת וזמרת רוק\נשמה מדהימה, איך שלא תגדירו אותם, הם באים לתת בראש, ולפתוח לכם את הראש. לתת לגוף לעוף ולשכל להיות מעורב. השירים מדברים בעד עצמם. http://www.jacket.co.il כנסו לשמוע על מה מדובר.

תגובות

הופעות בקרוב