אני מאשר/ת קבלת דואר למייל שלי.

צלצולים להורדה ישירה


צלצלולים להורדה ישירה לפלאפון 

 

JACKET - צלצול הלא סימטרי שלכם! קודם כל אנחנו רוצים לתת לכם רקע מה זה מוזיקה לא סימטרית. מוזיקה לא סימטרית היא מוזיקה מאוד ותיקה שמולדתה היא יוון העתיקה, אמריקה בזמן האינדיאנים במקסיקו(שמאניזם), מוזיקה זאת קיימת ומתפתחת במשך דורות והיום ניתן להגדירה בכל מיני שמות לדגומה: פרוגרסיב רוק, מוזיקה בעל מקצב שבור או מוזיקה ללא משקל.

נשאלת השאלה, מה זה מוזיקה סימטרית? מוזיקה שהיא מורכבת ממשקלים כמו 4\4 לדוגמה: טראנס או פופ 8\3 שזה וולס. רוב המוזיקה היום היא מוזיקה סימטרית כי האנשים הבנאלים של היום לא מסוגלים לספור ולקלוט מקצב של יותר מ4\4, זה נשמע להם מורכב מידי ולא נוח להזיז את התחת(לרקוד) יחד עם קצב שהוא לא בום-בום-בום של 4\4. זה גם מקצב צפוי ונוח לריקודים. למרות זאת קיימים גם טראנסים לא סימטריים, האוסים לא סימטרים ועוד.

בכל מקרה אנחנו כלהקת JACKET מנגנים בסגנון שלנו - אבל מנגנים רק מוזיקה לא סימטרית. ניתן להוריד את השירים שלנו לפלאפון, לאייפון או לכל סוג של מכשיר סלולרי אחר ולהגדיר אותם כ"צלצול" - בכדי לעשות זאת תשאירו לנו את האימייל שלכם בניוזלטר ונשלח לכם לינק שממנו תוכלו להוריד את השירים שלנו.

רוצים לשמוע את אותו השיר אבל בביצוע מדהים יותר לחצו על הקישור - שיר עם מילים FREEDOM

אם תרצו לשמוע את השירים שלנו תוכלו להכנס לקישור הזה => שירים לשמיעה - שירים להורדה

                     תקפצו יחד איתנו בזיגזגים - טראנס אסימטרי ראשון שנולד בישראל!!

 זמרות ישראליות חדשות

                וידאו של הלהקה שיר חדש - INVISIBLE ביצוע LIVE צולם בחדר חזרות

    

תגובות

הופעות בקרוב