אני מאשר/ת קבלת דואר למייל שלי.

זמרת ישראלית חדשה


סולנית להקת הרוק המתקדם הישראלי ג'אקט: מורן זפרני, בוגרת בית הספר הגבוה למשחק בבית צבי ומופיעה על במות בתחומים ובהרכבים שונים מאז. במסגרת הלימודים בבית צבי הופיעה מורן זפרני בעשרות הצגות ,מחזות זמר, וערבי שירה, כמו 'סיפור הפרברים', 'נשות טרויה', 'יצרים', 'מלה סקאלה ועד נאפולי', ואחרים.


בשנת 2004, למדה משחק אצל הבמאי משה דה גרציה , הופיעה בתאטרון 'בית שמואל' בתפקיד ראשי במחזמר 'מעגל האלימות'. לאחר מכן ייצגה את מדינת ישראל במשלחת לגרמניה לסיבוב הופעות. אחרי שסיימה את הלימודים ב'בית צבי', הופיעה במסגרות שונות, בהופעות קלאסיות כמו: 'חלום לילה איטלקי' בניצוח המלחינה נילי הרפז. במאי 2012 הופיעה מורן זפרני יחד עם המנצח רוני וייס בתכנית של הערוץ הראשון, תכנית לאירוויזיון, שם שרה עם זמרים בולטים בארץ כמו אילנית, יזהר כהן, דנה אינטרנשיונל ועוד.


באוגוסט 2012 הופיעה מורן בפסטיבל כרמיאל שם שיחקה תפקיד ראשי במחזמר 'קרן אור' יחד עם אחינועם ניני, תפקיד שנכתב על שירים מאת הדר גלרון ובארי אבידן, מורן שיחקה, שרה ורקדה. בנובמבר 2012 הופיעה בתיאטרון גבעתיים בהצגה 'קברניט עם רגל מעץ' בשיתוף פעולה עם זמר מאושיות המוזיקה בישראל: אריק סיני, הצגת מחווה לבני ברמן. את ההצגה כתב וביים דודו באוכנר. כיום היא עוסקת בקריינות, הצגות ילדים ,הופעות ועוד....

כסולנית בלהקת הרוק המתקדם JACKET BAND שאת שיריהם אפשר למצוא ברשת, ביו-טיוב, באתר הלהקה ובדף הפייסבוק של הלהקה, היא מובילה את הלהקה לאלבום שירים חדש , שירים באנגלית במוזיקה שהומצאה ושודרגה מחדש על ידי הלהקה במקצבים א-סימטריים, מוזיקת רוק פרוגרסיבי מתקדם לפנים.

מורן זפרני זמרת ישראלית חדשה או יותר נכון מחדשת , במוזיקה מקורית מסוג שהקהל הישראלי לא הכיר עד היום. הטקסטים של הלהקה באים לידי ביטוי בצורה אקספרסיבית ובביצועים קודרים במובן הטוב של המילה. שיר כמו :into the future לוקח אותך למקומות מעוררי השראה ויחד עם נגינה מהודקת שיושבת טוב, חברי ג'אקט פורצים גבולות במוסיקה של רוק מתקדם כמו שלא נשמע כאן זמן רב אם בכלל. האזינו לחומרים שלהם.
https://www.facebook.com/Jacket.Music
http://www.jacket.co.il

 

תגובות

הופעות בקרוב